3. 11. 2007.

EGO bitka

Oduvek me je oduševljavala energija koja obuzima zaljubljeno telo, koja počinje da upravlja i vodi. Sve je to zato što dvoje ljudi pružaju jedno drugom energjiu bezuslovno, oboje su ushićeni i lebde. To je ona neverovatna opijenost koju zovemo zaljubljenost. Nažalost, jednom kada osete da ovo osećanje dolazi od druge osobe, oni se oslanjaju samo na uzajamnu energiju - samo sada to više nije dovoljno, tako da prestaju da pružaju jedno drugom energiju i vraćaju se u svoje drame u nameri da kontrolišu jedni druge i da oduzimaju energiju samo za sebe. U tom trenutku veze se pretvaraju u obične bitke za moć...
Čovek je energetsko biće i energija mu je potrebna da bi živeo, ali malo je ljudi oko mene koji su svesni te činjenice i koji tragaju za višim energetskim izvorima, da bi svoje telo doveli na viši energetski stupanj u kojem bi plovili na mirnim vodama ljubavi i spokoja.
Ono što mi najviše smeta je kada su dva partnera u vezama previše zahtevna, kada svaki očekuje da onaj drugi živi u njegovom svetu, da uvek bude tu, i učestvuje u njegovom ili njenim naporima neizbežno se razvija ego bitka!
A to je posledica što energiju uzimaju jedno od drugih sebično i uglavnom nesvesno, neznajući da je mnogo izvora oko nas.

1 коментар:

Unknown је рекао...

hej...evo jedan sam komentar vec napisala ali nisam sigurna hocu li se sjetiti svega sto sam ti htjela reci..predivno si opisao bit davanja i kako ta energija precesto bude unistena i prije nego ju prozremo...prekrasni tonovi i pazljivo birane rijeci...u svako slucaju svidja mi se...ono sto mi je jako strano je trenutak kada govoris da je energija nesto vise...tada mi to zvuci kao da je ono najvisi stupanj i svemoguce..neznam...hm,pomalo sam se i naljutila kada si rekao da mrzis kada partner nesto zahtijeva ali kada sam procitala dalje svatila sam bit i da, u pravu si, previse ocekujemo da netko bude dio naseg svijeta i naseg zivota... necu duljiti ali suma sumarum slazem se satobom :)